dissabte, 16 de març del 2013

Pruit-Serra Mateus-La Serra-La Jaça

Avui he aprofitat la sortida per fer una mica de neteja en algun tros de camí,lo just per passar sense quedar esgarrinxat.
De sortida he pujat per carretera fins a Pruit on he agafat el camí que va per la carena fins a Renyins però nomes he fet un tros ja que m'he desviat per anar a sortir gairabé al Collell,aquí ja he tret el podai per tallar unes quantes romegueres,abans d'arribar a la casa giro a l'esquerra per agafar el Gr,el primer tros es el mes estret i el que estava mes brut, també he aprofitat per netejar-lo una mica i ara es pot fer tot aquest tros sobre la bici,després el camí ja es mes ample deixo el Gr i segueixo per la pista que va picant amunt fins arribar a uns prats on segueixo el camí per anar a sortir a la serra de mateus.
Vistes del Puig d'en Bach i el Montcau
Baixo pel camí ral fins la casa de la Serra i tiro per la pista asfaltada fins el Coll,es un tros que també puja força,segueixo cap a l'estany del coll i el pla de l'estany xic fins a sortir al Collet de l'Arç faig els Plans de la Jaça i en lloc de baixar per la pista baixo pel dret per un camí que gairabé no es veu i surt al Pont de Papalló.
Vistes de la serra de cabrera pujant al Coll

Riera de Comaserra al pont de Papalló
Segueixo cap a Caselliques faig tot el pla de l'igol fins a sobre Santa Llúcia baixo pel camí fins la casa,que es força dret, i arribo a rupit baixant pel Pla de les Peces amb 22 km.