divendres, 29 de març del 2013

Dijous Sant,amb boira i de nit

Ahir dijous sant vam començar les rutes de setmana santa amb una sortida a la tarda vespre amb en Joan Ramon.Vam optar per fer una ruta de les clàssiques amb força pista i pocs corriols ja que sabíem que sens faria fosc, tot i anar amb llums si es pot es millor anar per bones pistes per evitar perills.
Vam sortir passades les 6  i veiem la boira que anava baixant,començàvem la ruta anat cap el càmping i seguir cap a la Fontana per anar a sortir a la Devesa,aquest primer tros fet a un ritme alegre,agafem la carretera cap el Pinós i després la pista fins el Coll on seguim cap a l'estany del Coll,Pla dels Alemanys i fins la Terma alta,on la boira ja es molt espesa.
Molta boira a tota la ruta
Seguim cap a les Roques encantades fent tot el Pla d'Armadans i baixem cap a Coll de Condreu passem per la casa de l'Om on ja enfilem la cinglera fins a Castellet,on ja es ben fosc,pugem cap a la casa i baixem cap a  la Font de Belló,vigilant ja que tot i portar els llums es un tram molt Pedregós.
Baixant cap el Salt de Sallent
Passem el Pont del Gravet i tirem cap a Pujolràs per baixar al salt de Sallent creuar la riera i ja enfilar cap el Roquer i Rupit acabant la ruta pujant a molt bon ritme,al final ens han sortit uns 26 km.
Anant de nit no es veu gaire paisatge però també te el seu encant.