diumenge, 13 de maig del 2012

Volta a Cabrera i Aiats

Avui que gairabe tothom era a fer la Remences Joan,Pep i Joan Ramon inclosos em sortit amb l'Albert, que despres de fer la Monegros  esta en plena forma, cap a la zona de Cabrera.
Em sortit cap al Soler,Felips i pujada cap al Perer per anar a trobar la carretera a les Viles on ens em trobat en Manel i en Juan i em fet un tros junts,un cop al Bach tirem cap al Colomer i agafem el cami ral lloc on em deixat en Manel i en Juan que feien una altre ruta i nosaltres em anat cap a Caselles  per agafar el corriol que passa per la Tuta i surt a Sant Julia de Cabrera, cami recomanable 100%,i em agafat la pista emporlanada que pasa pel Collet de cal Vidrier i va cap a sota a Cabrera i que mica en mica va pujant,passada la Faja em agafat el cami de la Casanova dels Racons i que va al Sanglas i em continuat per un corriol que passa per sota Aiats i em baixat per Pixanuvies cap a la casa dels Bachs i sortir al Coll.

Vistes d'Aiats,el Montcau i Puig d'en Bach
Placa que hi ha al Bachs "Tancar la porta tambe es fer esport"
Despres del Coll em passat pel Torrent i em anat cap a Comaserra per baixar a pont de provincies i baixar a Rupit per la carretera per veure passar es que feien Terra de Remences pero ens em tingut d'esperar una mica al camping per veure passar els primers i la veritat es que portaven un bon ritme.
Al final de la ruta ens han sortit 35 km

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada