diumenge, 29 de gener del 2012

Trepitjant una mica de neu

Ja ha arribat l'hivern i avui es notava de valent,quan em sortit amb en Joan hi havia una enfarinadeta de neu poca cosa,em baixat cap al salt Sallent vigilant ja que hi havia algun tros força glaçat,passem el salt i fem tota la cinglera fins a Coll de Condeu on ja es notava que havia nevat una mica mes.
Arribant cap a l'Om ja es veia mes nevat
Creuem la carretera i pugem al Madans i cap a les Roques Encantades es el tros amb mes neu, res exagerat però una mica fa gracia,seguim  cap a la Terma alta on agafem el camí per anar al Esqueions passem la casa creuem la carretera i em baixat cap a sota el Pont de províncies per provar un camí i em pujat cap a sobre els plans de la Casassa això si caminant un troset.
Pujant al Madans
Anant cap els Esqueions
Sota el Pont de Provincies
Després dels Plans em provat un parell de camins un que ens a portat fins just a la Casassa i després em anat cap a la Fontana però em baixat per un camí fins a la Font de la Guitarra i acabem de baixar fins a la Creu dels Boscans per arribar a Rupit per la Pedrera.En total 26km una mica variats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada