diumenge, 8 de gener del 2012

Estrenem el 2012

Primer de tot desitjar un bon any a tothom.Després d'estar 10 dies sense tocar la bici avui he fet la primera sortida de l'any,em sortit amb en Joan, que ahir ja va fer una sortida de 100 km amb btt per la zona de Rocacorba, i em decidit fer una sortida anant a provar uns camins que feia temps que els havíem vist.Em sortit direcció a Pruit pujant pel GR i anant cap a Renyins per la carena i pujar per pixanuvies però només fins a la meitat on em començat a provar camins entre la zona de la Serra,Cuatrecases i pujolriu sense gaire sort ja que dos dels que em provat no tenien sortida i el tercer no em sortit on voliem a part que molt tros l'em fet a peu,al final em sortit a sota el sant Crist em anat cap al Colomer i em baixat per la zona de darrera les Viles i em sortit al trencant de pruit en total uns 25km i esperant que el proper dia que anem a provar camins tinguem mes sort.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada