diumenge, 15 de gener del 2012

Rupit-la Batllia-Moli de la faja-la Tuta-Pixanuvies-Rupit

Feia molts dies que no sortíem tanta colla,érem cinc però com que últimament nomes érem dos o tres es tot un èxit.
Pujant cap al Bach
Em sortit de Rupit cap al Bach pujant per la carretera on trenquem per anar cap al Colomer i cap al Sant Crist pujant per el corriol que va direcció al Sanglas,on agafem pel dret i baixem a cap a Pujolriu pel Camí vell on fem algun tros a peu i l'ultim tros fins a la casa el corriol es espectacular esta molt net i sense pedres i pots baixar a tota candela.
En Joan Ramon sortint del corriol sobre el St.crist
Acabant el descens a Pujolriu

Aquí em Trobat en Jordi d'Olot i també s'ha afegit al grup em anat cap a Falgars i desprès cap a la Batllia i amunt per anar a trobar un Camí que no havíem fet mai que ens a portat al Moli de la faja el Camí esta força be tot i que hi ha algun tros força dret.
La Batllia
St.Miquel de Castelló i el Canigó
Al Moli de la Faja l'Albert i en Joan Ramon han anat cap a Rupit i nosaltres em pujat a Coll de Bram i baixem per les bores de la Masellera, descens una mica complicat i sortim a la Tuta em anat cap a Casellas pujem pel Camí ral i em tornat a sortir al Colomer on em tornat a fer un tros del mateix Camí i em baixat per Pixanuvies avui anava amb la doble d'en Joan i potser baixava una mica Massa ràpid he fotut "llantaso i pinxaso" canviem la camara i acabem de baixar per la Rovira fins a Rupit en total 35km que han estat molt be i estem de sort que el temps ens acompanya.

Enllaç amb el wikiloc:
http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2397032

Elevation Profile
Perfil de la sortida 35 km

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada