dimarts, 2 d’agost del 2011

Rupit-Serrat del Llamp-Puigderajols-Rupit

A la sortida del diumenge ens vam apuntar a la ruta que feien alguns dels "veteranos",vam ser sis de colla els tres Joans,en Manel,l'Albert i jo la ruta que havien triat per fer era tota una novetat per ells ja que no l'havien fet mai i feia molts dies que tenien ganes de fer.
Sortint de Rupit
Vam sortir per la carretera que porta cap a Sau i ens vam desviar per el trencant que porta cap a fabregas despres vam seguir cap al Collet de Malafaranda pasem per la casa del Puig i vam arribar a la zona dels eucaliptos tot aques primer tros es gairebe tot cara avall pero es a partir dels eucaliptos on la cosa baixa de veritat.
Vista desde Fabregas

Comancem a baixar i es una pista que es pot baixar molt i molt rapid pero nosaltres vam baixar sense corre gaire i vigilant pero si un te ganes de baixar a tota candela disfrutaria de valent.

Foto de familia al costat del Panta
Un cop a baix agafem la pista que resegueix el panta de Susqueda i que porta cap a Puigderajols,el primer tros es tot planer i de bon pedalar i que parmet gaudir de unes bones vistes,de mica en mica el cami va fent alguna rampa per anar escalfant per fer l'ultim tros de la ruta que es molt i molt dret.

Puigderajols

Una mica avanç d'arribar a la casa de Puigderajols la cosa puja de veritat hi han dues rampes que ja et fan suar de valent i aqui ja cadaescu va pujar al seu ritme un cop a dalt de la casa una mica de repos per poder enfilar l'ultim tros de pujada que son 400 metres en nomes 3 kilometres i aixo vol dir que hi ha alguna rampa de mes del 20%.

Un cop reposats seguim el cami i ens queda per davant el tros mes dur tots anem al nostre ritme mirant de no forçar gaire per arribar a dalt amb alguna mica de força a mitja pujada fem un reagrupament i seguim amunt per afrontar les rampes mes dretes i trencades que encara et fa gastar mes força, un cop a dalt tots arribem justets de forces uns mes i altres menys pero tothom a suat de valent i es que el comentari general es que son les rampes mes dures que tenim aqui als nostres voltants.
Un cop recuperats de l'esforç ja toca enfilar els ultims kilometres uns acabem pujant per la baga de Pendis i els altres pujen per la carretera pero tots arribem a Rupit ben cansats.

No es que sigui una ruta molt llarga son 28 km i fins el kilometre 17 es gairabe tot baixada i pla pero els ultims kilomtres son d'aquells que t'enrecordes i al moment et fan dir que es una ruta dura pero pasats uns dies ja no penses que ho sigui tant.

Esperem que els "veteranos" no tinguin un mal record de la sortida i en podem anar fent tots junts que sortir una bona colla esta molt be.