diumenge, 21 d’agost del 2011

Ultima sortida de les vacances

Pasant per el Felips
Sortida a les 7 del mati per poder tornar a casa aviat i no patir la calor que fa aquests dies.Em sortit en Joan,l'Albert,en Joan Ramon que nomes agafa la mountain bike dos cops l'any i jo em anat en direccio cap el Felips i seguir cap al Perer per despres pujar a les antenes, tot aquest tros fet amb una temperatura molt agradable i sense que ens toques el sol.

Arribant a la Font del Enamorats




Un cop a dalt em baixat cap a Cantoni entrant per el cami de la Font dels Enamorats i em creuat el poble per anar buscar el cami ral i baixar cap a l'Esquirol baixem pel carrer del pont i cap a buscar la pista que puja cap al Feu.


Baixant cap a l'Esquirol

 
Anant cap al Feu amb cabrera de fons











Pasem la casa del Feu i agafem el cami de la serra del feu i direccio a Cabrera aqui el sol ja començava a tocar una mica pero es podia aguantar,em anat pujant xino xano i sense presses fins arribar al collet de cal vidrier i em agafat la pista que porta a Cabrera,aqui si que s'estava be de temperatura, iabans d'arribar a Cabrera ens em desviat cap a la Casanova dels Racons.

Pujant la serra del Feu
Vistes des de la serra del Feu
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Despres de pasar per la casanova dels Racons i em pujat per els prats que porten a prop de la casa del Sanglas i seguir per sobre el Sant Crist i anar a sortir a la pista que va cap al Colomer per un corriol molt xulo.Un cop alla em baixat per pixanuvies,Renyins i Pruit i arribar a Rupit amb 37km a les cames pero sense pasar gaire calor i per ser la ultima sortida de les vacances a estat molt be.
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada