diumenge, 16 de febrer del 2014

Sortida amb fang,boira,pluja...

Avui abans de llevar-me sentia que estava plovent,quan poso els peus a terra a 7:30 el cel esta ben clar miro el radar i veig que a prop no hi ha gaires possiblitats de que plogui decideixo sortir.
He començat la ruta per carretera fins el Bellonc on he agafat el camí que passa per Masjoan i surt a la Devesa vaig cap el Pont de Províncies i tiro direcció Coma-Serra però agafo un camí que queda entre el de la Jaça i el de pujar a Coma-Serra que surt a dalt la cabana de la Jaceta just on hi ha les dues basses,feia molts anys hi havia passat a peu avui le provat i tot i estar enfangat es puja força be.
Pla d'Armadans

Roques encantades
A partir d'aquest punt m'acompanya un tros la pluja,ha arribat abans d'hora,passo el Collet de l'Arç i vaig cap a les Roques encantades,Armadans i surto a Coll de Condreu on decideixo anar a fer la cinglera, a part de ploure hi ha un tap de boira força espessa,quan soc a la zona de Castellet para de ploure.

Avui dia de boira i pluja
Pujo cap a la casa de Castellet segueixo cap a la font de Belló on trobo els caçadors i decideixo baixar cap el Salt de Sallent i pujar al Roquer on agafo la pista direcció a Rupit però abans d'arribar a els Solans pujo pel corriol que va als Bassis i continuo cap a la Palomera,Carraguell i decideixo pujar pel Gr fins la font de Rajols,això si abans havia provat un camí que no tenia sortida, un cop a la font agafo la pista cara avall fins a les Viles i després ja carretera fins a Rupit on he arribat amb 33km força moll i ben enfangat.

Enllaç de la ruta al Wikiloc