diumenge, 9 de febrer del 2014

Rupit-la Codina-Moli de la Faja

Avui sortida de bon mati amb en Joan Ramon que em volia ensenyar un camí nou cap a la zona de la Codina.
Sortim de Rupit per pujar cap a la Rovira,en aquest tros he passat força fred de dits,però un cop a Renyins i pujar cap a Pixanuvies ja entrem en calor,fem tota la serra de Mateu fins al Pla de Bertajol i anem cap el St.Crist.
A primera hora hi havia molt bones vistes
Passem el St.Crist i baixem pel corriol de la pedalada de Rupit fins a la casa de la Codina on agafem una pista de desemboscar i que ens porta fins el moli de la faja on abans d'arribar-hi hem de creuar alguns cops el riu,vigilant no patinar, i que te algun racó força maco.
Un tros es fa pel mig del riu
Un cop al moli de la Faja agafem la pista de Cabrera fins a St.Julià per agafar el corriol de la Tuta,sempre es agradable de fer,sortim a Caselles direcció el Camí ral on pugem cap el Colomer i baixem a Rupit passant pel Perer i la Ferradera en total 32 km d'una ruta força entretinguda.

Enllaç de la ruta amb el Wikiloc