diumenge, 4 de març del 2012

Una volta pel Collsacabra

Ahir despres de tallar unes quantes romegueres vam quedar amb en Joan Ramon per sortir avui al mati,m'ha tocat escollir la ruta i al final em sortit cap a Can Cames per aixi entrar en calor mes rapid, un cop a dalt fer tot el Pla de l'igol i anar a pujar per la Jaça on seguim  direccio els plans de sobre la Salut i fer la pista fins a sortir al Coll.
A continuacio agafem la pista asfaltada que va a Falgars i abans d'arribar-hi em començat a pujar pel cami que va direccio al Sanglas es una mica pedregos pero es puja força be un cop a dalt em fet el corriol que porta la pista que va al Colomer per despres creuar la carretera i fer tota la pista que va cap a les antenes i que fins la Font de l'Avena es fa molt be pero per pujar a les antenes et fa bufar força.
A dalt les Antenes
En Joan Ramon en ple esforç

Despres ja quedava encarar la baixada per el corriol que surt al Perer i que el primer tros es genial despres esta mes trencat i em acabat d'arribar a Rupit per carretera ja que anavem una mica justos de temps en total han sortit 34km.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada