dissabte, 17 de març del 2012

Salt de Sallent-Cinglera-el Coll-Rupit

Dia espectacular per sortir amb bici,de fet es la tònica d'aquests dies,em quedat amb l'Albert javierre, que feia tres mesos que no venia per aquí però que encara esta en forma,em sortit cap al salt de sallent i pujar cap al Garvet i després resseguir tota la cinglera fins a l'Om i pujar a coll de Condreu on he vist que avui el cos no em responia i pujava bufant de valent.
Un cop a coll de Condreu em pujat cap al Madans,les Roques encantades i després cap a la Jaça fer la baixada i pujar cap a Comaserra per anar a Rocaroja, aquí fem alguna foto i seguim cap el Torrent i el Coll.
l'Albert fent malabarismes a Rocaroja

Després em anat cap a la Devesa per carretera trencar cap a corriol baixar per la Font de la guitarra,creu dels boscans i arribar a Rupit per la Pedrera en total 29km però amb no gaires bones sensacions físiques haure de fer mes kilòmetres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada