dijous, 21 d’abril del 2011

Segona sortida de setmana santa Rupit-Pruit-Coll de Condreu-Rupit



Zona de l'estany del Coll
La sortida d'avui l'hem fet a la tarda ja que al mati el temps estava insegur hi ha fet algun algun ruixat i com que em d'aprofitar els dies ja que diuen que no fara gaire bon temps em decidit aprofitar la tarda ja que el temps era millor.

Zona de la cinglera

Em sortit amb l'Albert i en Miquel em decidit fer una volta pels voltants de Rupit una mica improvitzada primer pujant a Pruit per agafar el cami que porta a Renyins,es un cami que ultimament hi pasem força ja que es millor que pujar per la Rovira,despres em anat cap el Coll i seguir cap a sobre la Salut arribar a les Roques Encantades fins aqui es tot de cara amunt tot i que no puja gaire i em anat fent tranquilament.

Pujant del Salt de Sallent

A partir de les Roques encantades ja pica molt tros cara avall pasant per el Madans i baixant a Coll de condeu on travessem la carretera per seguir baixant cap a l'Om de Gallisana es un lloc on si et deixes anar pots baixar molt rapid.Despres de l'Om em fet tota la cinglera fins que em decidit pujar a Castellet i anar cap al pont del Garvet aqui tambe teniem dues opcions o pujar a la casassa o baixar al Salt de Sallent i pujar a Rupit i ens em decidit per la segona fent la pujada desde el Salt fins a Rupit a un bon ritme.
En total em fet 26km que per fer una sortideta a la tarda esta prou be.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada