diumenge, 10 d’abril del 2011

La Sortida Ruta dels Santuaris

Vistes des de la Torre

El dissabte vam sortir amb en Joan i l'Albert i quan vam sortir en joan que fariem la ruta cap al Far i la Salut pasant per algun tros de cami nou.Vam sortir de Rupit pujant cap a Corriol i direccio la Casassa i d'alla agafar la pista que porta a la Torre aqui va ser un dels llocs on vam provar un tros de cami nou,es un corriol que enllaça els dos camins classics per arrivar a la Torre es un tros curt pero esta força be.
Pasant per davant La Torre

Un cop pasada la Torre vam seguir la pista que porta cap a coll de Condreu pero abans d'arrivar a l'Om de gallisana vam travassar la riera i vam agafar el cami que puja per el mig dels prats i aixi anar a buscar el cami que porta al Far.Aquest es un cami que al principi es força estret i el cingle es al costat si tens una mica de panic a les alçades com jo es millor fer-lo a peu es poc tros.El cami es una pasada i te unes vistes increibles unes de les millors de la zona. Un cop pasat el primer tros es pot fer tot sobre la bici fins al Santuari del Far.

Observant el paisatje

Tots tres abans d'arrivar al far

Despres de fer un mos al Far vam agafar la carratera fins a Santa Anna i alla agafar el cami que va per el costat de la carratera asfaltada i que ens porta fins a Coll de Malla i depres baixar cap al Masnou.En aquest tros que per cert es un cami que no esta gaire be ens vam trobar força ciclistes que provaven el recorregut de la pedalada que feien a les Planes el diumenge.
Vistes desde la Salut
Un cop al Masnou vam agafar la carratera asfaltada que puja cap al Santuari de la Salut i d'aqui agafar el cami que ens porta cap al Torrent i cap al Coll.
Despres del Coll vam anar cap a Renyins i la Rovira i alla agafar el corriol que porta cap Pruit es un cami molt xulo pero es millor fer-lo al reves.
Ermita de Pruit

Despres de Pruit ja nomes faltava baixar fin a Rupit en total van ser 35km.Es una ruta que es fa molt be pero jo no vaig tenir el millor dia i vaig arrivar força cansat no ser si va ser la calor que feia o el dormir poc o potser una mica tot.