dilluns, 16 de març del 2015

Disfrutant per damunt la neu

Cap de setmana per gaudir sobre la bici del paisatge i la neu que va caure el dissabte.Vaig aprofitar el diumenge per sortir a primera hora del mati i aprofitar que els camins, els arbres i els prats encara estaven carregats de neu per disfrutar com un nen del mountain bike o millor dit "snowbike".
Rupit 

L'Agullola 

El Far vist desde els Emprius 
El Pla d'Aiats,Puig d'en Bac i el Montcau
El Paisatge estava increïble vaig parar força cops per tirar un munt de fotos però valia la pena, els camins estaven genials,en els corriols estrets quedaves ple de neu era tocar una branca i quedaves ben fresc.
Els camins estaven espectaculars
Això si després de fer la ruta vaig arribar a casa amb una mica de fred de peus però va valer la pena passar una mica de fred amb lo que be que m'ho vaig passar.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada