dimarts, 13 de gener del 2015

Un bon ensurt

Cap de setmana amb un bon ensurt damunt la bici.El dissabte tarda sortida rapida i tranquil·la pels voltants de Rupit aprofitant que feia molt bon temps i així estirar una mica les cames i gaudir d'un cap tard genial.
A la zona del Bassis gaudint de la posta de sol
Vista de St.Joan de Fàbregues

El diumenge em vaig apuntar a la proposta que em va fer en Joan d'anar fins Olot,això si fent una mica de volta i aprofitar mes el mati.
Vam sortir de Rupit direcció Pruit pujant pel Gr per anar a trobar el camí de Renyins passant per un tros de corriol descobert fa molt poc i que enllaça un camí amb l'altre seguim la ruta pujant cap a Pixanuvies i fer Serra Mateus fins a Pla de Bertajol on agafem el corriol que va fins al coll del Santcrist lloc on vaig tenir un ensurt que deu n'hi do i que es un corriol  hi hem passat moltes vegades, pujàvem tranquilament i quan arribem on hi ha la porta la trobem a terra en Joan va passar primer i jo al seu darrera quan de sobte em trobo un cordill a la cara que em queda trebat a la boca i em fa caure enrere sort que es va trencar el cordill i nomes em va fer uns petits pelats al nas,a la boca i una rebrincada al coll que encara el tinc ressentit,no vull pensar que podia haver passat si hagués estat un filferro enlloc d'un cordill o si haguesim fet aquell tram de baixada,el que si vull dir es que estava posat amb una alçada molt perillosa i posat amb una mica de mala ,,, per sort nomes va ser un ensurt.

Vistes de la Vall d'en Bas
 Un cop recuperat vam seguir el camí cap a la Casanova dels Racons,la Faja i el moli de la Faja on vam pujar al Coll de la Faja per seguir cap  puig Satoies on vam agafar un parell de corriols una mica trialers per no dir força i que ens van portar fins a la zona de Pibernat i St.Miquel de Castelló lloc on hi ha unes vistes impresionants de la Vall d'en bas.

Per acabar i després de gaudir del paisatge varem baixar de St.Miquel pel camí que va a Joanetes i que es molt xulo però hi ha alguna zona trialera i alguna que esta una força trencada,un cop a baix ja varem anar a buscar el carril bici a St.Esteve d'en Bas i ja arribar fins a Olot intentant no atropellar ningú ja que el carrilet el diumenge hi ha overbooking.
En total varen sortir 32 km d'una ruta molt xula amb ensurt inclòs que espero que no es torni a repetir.

1. nosaltres per la zona del figaro ens vam trobar varis claus clavats al terra sortien al menys 5 cm vam tenir varies pinxades desde aquell dia ja no passem per alla ja que tothom sap qui es, el van detenir una vegada per fe aixo pero no li passa res inclus amanasa amb una escopeta a ciclistes i motoristes pero...res les autoritats no poden fer res fins que passi algo mes greu, men alegro que al final no passes res mes greu