dilluns, 5 de gener del 2015

Principi d'any intens

Balma de Cortils
Estrenem el 2015 amb força activitat,començant el dia 1 i per estrenar be l'any pujada a la Roca Llarga pel Gr de rajols i després continuant la ruta cap a la zona del Bach,el Bosc i baixant a Quatrecases per acabar la ruta passant pel Coll i baixant a Rupit per Corriol en total 26 km que eren una bona manera de començar l'any.
La Roca Llarga

El dissabte vaig fer una pujada fins a Bellmunt,acostumat a  pujar-hi a les fosques,de dia te molt mes encant i mes el dissabte amb el bon dia que feia.

Per acabar aquests primers dies de l'any amb força activitat el diumenge juntament amb en Joan i en Joan Ramon varem fer una sortida cap a la zona de St.Feliu.
Vam començar la sortida cap a la Fontana per seguir direcció Pont de Províncies on vam pujar per la Jaça anar cap el Collet de l'Arç i arribar al Santuari de la Salut.
Santuari de la Salut
Just a sota la Salut surt un corriol revirat però divertit que va fins la Font del Vern punt on creuem la carretera i continuem avall,aquí hi ha algun punt que s'ha de posar peu a terra, fins a trobar el camí que va cap a la font Grossa i que es va fer per la btt de St.Feliu d'aquest any,que esta molt be per fer.
Foto sota el castanyer centenari
Sortim a Coll d'Uria i baixem cap a St.Feliu també pel corriol que es va fer per la ruta curta de la pedalada de St.Feliu,es pot baixar força ràpid tot i que te algun punt tècnic un cop a baix agafem carril bici on de seguida creuem el riu i comencem la pujada cap a Riubrugent on el primer tram es pedragos però després es fa be i que torna a sortir a Coll d'Uria lloc on creuem la carretera i agafem el camí dels castanyers on aquí si que hi han unes rampes que son molt dretes i que ens porta a la zona de l'estany del Coll i es que de St.Feliu fins dalt de tot son uns 550 m d'anar pujant.
En Joan a la pujada dels castanyers
Un cop a dalt ens trobem l'Albert,quatre de Rupit anant amb btt feia molt dies que no passava això,seguim la ruta cap el Coll anem a Renyins on agafem el corriol que va cap a Pruit i baixem pel Gr cap a Rupit on en total surten 30 km d'una ruta molt recomanable de fer.