dissabte, 8 de febrer del 2014

Puig de la Batalla

Avui sortida amb molta calma amb l'intenció d'anar a descobrir algun camí nou i la veritat es que ha anat força be.
He sortit de rupit cap a Can Cames i els Emprius després cap el Grau de la teula per baixar fins el gravet,tros que esta genial per fer de baixada,i un cop a baix agafar la pista que puja cap a Caselliques on continuo per pista cap a sobre el serrat la Casassa on faig un bon tros fins a trobar el camí que puja al Puig de la Batalla,on algun tros s'ha de fer a peu,era el primer cop que i pujava però val la pena per les vistes que hi ha.
Bones vistes amb la ventarulla que feia

Agullola,Cinglera,Montseny...vist de Puig de Batalla
 Un cop vist el paisatge desfaig el camí, de fet no es gaire tros,i surto a la pista i uns 100 metres mes avall marxa un camí a ma dreta que el volia provar,avui a sigut el dia,el camí esta una mica brut algun tros força mes però l'he fet molt tros sobre la bici i recorre tota la solana de Puig de batalla fins a sobre Castellet,he trobat que era un camí molt xulo ara faltara trobar temps per netejar-lo una mica.
El Far vist de Castellet

Puig de la Batalla

Torrent del Gravet
Un cop a Castellet baixo cap a la Cinglera per anar a travessar el torrent del gravet seguir cap a Pujolràs i baixar al Salt de Sallent on ja he agafat la pista per arribar a Rupit, en total 23km amb mota ventarulla i amb alguna descoberta interessant.

Enllaç de la ruta al Wikiloc.