dissabte, 20 d’abril del 2013

Balma del pastor

Un altre cop cap de setmana,es que les setmanes passen volant.Avui de bon mati encara feia fresca 0 graus però amb un dia radiant.
El començament de la ruta d'avui es de les mes dures que tenim per aquí al voltant ja que nomes de sortir de casa es anar pujant durant 6 km passant pel Soler,Felips,Perer pujar a Rajols pujar una mica mes fins el Collet de Rajols i per rematar-ho fins a dalt les Antenes.
Encara una mica de glaçada passant pel Soler

El Montseny i la boira a la Plana de Vic
Després tocava baixar una mica cap a la Font de la Vena fer les vores de St.Corneli per anar direcció a la Cau on he tirat cap els Arrancats de la Cau, la Torre de Collsesviles passar per el Pla d'Ardura i baixar fins la gasolinera de Cantoni i aprofitar per inflar les rodes ja que anava una mica fluix.
He agafat la carretera cap el Bac tombar cap el Colomer i fer la pista fins el Pla de Bertajol on agafo el camí de Pixanuvies,avui hi havia unes vistes impressionants,per anar a sortir el Coll.
Vistes des de Pixanuvies
He tirat cap el Torrent un cop a dalt on hi ha el filat he tirat a l'esquerra hi he anat a veure la Balma del pastor,no hi havia estat mai però no es que sigui gaire espectacular,després he seguit cap a Coma-serra baixar a Pont de Províncies anar cap al Pla de l'Igol i arribar a Rupit per can Cames i Santa Llúcia en total una ruta de 31 km.