diumenge, 2 de setembre del 2012

Cap de setmana complet

Mati de dissabte molt intens anant a netejar camins per la pedalada de rupit,i es que anar a netejar camins gairabe desconeguts i poc transitats porta força feina.



Avui ha tocat sortida amb en Joan Ramon ben abrigats que feia força fred, em començat baixant al salt de sallent i fer tota la cinglera fins a Coll de Condreu després em pujat a les Roques encantades i em pujat fins a l'estany del Madans"arrencats del Madans" on hi ha molt bones vistes després em baixat a sobre la salut i cap el Coll on em agafat la pista fins a la Serra per pujar cap a Pixanuvies i anar a Casalons passar per l'Alou i el Collell pujar a Pruit i baixar cap a Rupit havent fet 31 km.
Foto a dalt els arrencats del Madans

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada