dissabte, 30 de juny del 2012

Sortida nocturna

Divendres quarts de nou del vespre em truca en Joan i em proposa fer una sortida nocturna,jo tenia pensat sortir dissabte el mati pero amb la calor que fa aquests dies vaig trobar que era una bona proposta sortir de nit segur que esteriem mes fresquets i seria la meva primera experiencia nocturna amb btt.
Vam quedar a les 10 al Genet,vam començar la sortida anat cap el pont dels tres ulls pujar al diposit i seguir cap a la Palomera,lloc on en Joan va encendre els llums aquella bici semblava un cotxe quina lluminaria que fotia,baixem cap el Pendis tranquilament fins a trobar la pista emporlanada que puja de sau, la seguim fins el trencant del salt de Sallent on vam baixar cap el salt,que per cert no baixa gota d'aigua,i enfilem cap a Pujolras i anem pujant direccio la Casassa amb bon ritme un cop a dalt anem cap el Pla de l'Igol i baixem a Corriol i arribem a Rupit per la Pedrera en total 17 km.
La veritat es que va ser una molt bona experiencia,la temperatura genial i bona companyia segur que ho repetirem.

Quin parell de senglars

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada