diumenge, 24 de novembre del 2013

Cada cop millor sobre la 29

El primer dia de l'estrena de la nova bici ja vaig tenir bones sensacions, però mica en mica veig que cada cop son millors.
El dimecres,tot i el fred que feia vaig fer sortida nocturna fins a Bellmunt m'ho vaig agafar en calma ja que havia passat un principi de setmana amb les passes de la panxa, tot i notar que el cos no tirava la primera pujada a Bellmunt amb 29" va anar força be.
Vistes de la Plana
Avui sortida també en solitari començant La ruta pujant a Pruit per carretera seguint cap el Collell i pujar a pixanuxies pel camí de la pedalada de Rupit 2013,segueixo cap el Pla de Bertajol i fins el Bac per pista on agafo la carretera per baixar fins a les Viles on començo la pujada fins a la Roca LLarga passant per Rajols i el Collet de Rajols.
Sempre es agraït pujar a la Roca LLarga per les seves vistes
He seguit baixant cap a l'Avenc per agafar la pista i anar fins on comença el corriol de baixada de Puig Roma,espectacular baixar pel mig de la fageda,surto a la Palomera i m'enfilo cap els Bassis per baixar pel corriol que surt a la zona del Solans i ja arribar a Rupit.
Fageda al corriol de Puig Roma,genial
Al final la ruta d'avui 23 km i pujant m'he trobat molt be sobre la nova bici.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada