dimarts, 21 de maig del 2013

Dies de poques estones per sortir

Cap de setmana familiar i amb molt poca bici,des del dijous de la setmana passada que vaig fer una pujada a Bellmunt,amb bones sensacions,només vaig poder sortir dilluns cap el tard fent una volta d'una hora,pels voltants de St.Pere,no es gaire però val mes això que res.
Vaig començar la ruta per St.Pere tirant cap a les Roviles baixant cap el Pont de Targarona i vaig fent la pista passant per la Casanova,Can Font i fins els quatre camins on passo per sobre la c-37 i segueixo per Puigdocells fins a Gubiach on tiro avall direcció Morelles passo el riu Fornes segueixo cap a la Riera i enfilo direcció el Puig per anar a trobar la Carretera de la vola i baixar fins la Font de la Riera on comença la pista que puja al Serrat i Sant Roc,son uns dos kilòmetres que pugen força i que un cop a l'ermita de St.Roc es pot gaudir d'unes bones vistes.
Ermita de Sant Roc

Vistes des de Sant Roc,cap a la Plana
Després vaig baixar cap a St.Pere  pel camí que surt a Fontdevila,que es força trialer,i vaig arribar a casa per la zona del Mas en total 16km de molta pista però es una bona ruta per fer amb poca estona.

Enllaç amb el Wikiloc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada