dissabte, 13 d’abril del 2013

Buscant camins i netejant

Ara si que el bon temps ja es aquí,al mati encara fa fresca però a migdia ja gairebé es pot anar amb màniga curta, es un gust poder gaudir de la bicicleta amb aquest temps.
Avui he sortit aviat marxant per carretera fins al Bac on he tirat cap el Colomer,Coll de Comajoan i fins a la tanca de ferro que hi ha abans del Pla de Bertajol on agafo el corriol que va per sota Aiats i surt al Coll del St.Crist.
Cabrera vist des de el Coll del St.Crist
A partir d'aquest punt he decidit provar un camí nou a veure si em portava allà on volia i la veritat es que ha sortit prou be,he baixat seguint un camí que va pel canto esquerra del torrent de la Codina i buscant on poder creuar-lo, per anar a buscar la pista que va de la Codina al St.Crist,al capdavall he trobat una porta per creuar i he seguit el camí fins un punt on en marxaven tres per intuicio he escollit el del mig, tot i els dubtes ja que he trobat que pujava força he sortit on volia,ara tocava baixar fins a Pujolriu pel corriol xulo i divertit per anar a trobar la pista asfaltada per pujar cap el Coll i el Pinós.
La Garganta,Puigsacalm de fons
Després he tirat cap a la Devesa i direcció Coll de Condreu on a mig fer he agafat el camí que surt a sota Puig Castellar i que he aprofitat per netejar l'ultim tros ja que estava força brut,després he enfilat cap el Collet del dall,el primer tros de  la pista esta ben trinxada dels senglars,i anar baixant cap els plans de la Casassa,Corriol i arribar a Rupit per la pedrera havent fet 33km.