dissabte, 14 de juliol del 2012

Rupit-Vall d'en Bas-Falgars-Rupit

Feia dies que tenia pensat baixar a la Vall d'en Bas però no trobava el moment per fer-ho,avui he tingut l'estona per anar-hi i amb la temperatura ideal.
He sortit de Rupit cap el càmping,la Fontana i direcció al pont de províncies per pujar a Comaserra seguir cap a l'estany del Coll i uns metres mes endavant agafar el camí que baixa a Coll d'Uria,quin tip de baixar,travesso la Carretera i agafo el camí que baixa cap els Hostalets,aquí m'he perdut un tros sort que no sigut gaire ja que havien desemboscat i m'he passat el camí bo.Un cop l'he trobat seguir baixant fins els Hostalets i un cop a baix després toca pujar de valent.
Vistes baixant els Hostalets
He pujat per la pista que porta a Falgars "El Mortirolo" he pujat a un ritme tranquil hi he arribat a dalt cansat però millor que altres vegades i es que son 4 km durs.
Perfil tret dels amics d'en Joan de Bicivici Garrotxa
Un cop a dalt a Falgars i veure les vistes de la Vall d'en Bas he agafat el trencant de la Codina i pujar cap el Sangles,hi han forces pedres però es puja molt be,després ja nomes quedava anar baixant  primer pel corriol que surt a la pista que va al Colomer i que es molt divertit,i després sortir al Bach i baixar per Carretera fins a Rupit on al final han sortit 41 km que per mi ja esta be.