dimarts, 16 d’agost del 2011

El rei del "pinxasu"

Una altre sortida d'estiu amb l'Albert hem sortit direccio al camping i agafem el corriol de la Creu dels Boscans per sortir al capdemunt de la pedrera on hi ha unes bones vistes de Rupit,seguim per la pista que pasa per Corriol i la Fontana ia hem anat a buscar el cami que baixa de la casassa cap al Salt de Sallent i quan trobem el Pont del Garvet hem pujat fins la casa de Castellet.

l'Agullola des de Castellet

l'Albert arribant a l'Om











Despres de Castellet fem tota la Cinglera i arribem a l'Om on comença la pujada forta de la sortida anem pujant de mica en mica pero l'Albert em va agafent metres pero a mitja pujada ha pasat el que em persegueix desde que vaig tornar a començar a anar amb btt fer "pinxasu" i es que ja tinc el sobrenom de Rei del "pinxasu" i es que quan no es a davant es a darrera i aixo cada 2 per 3 vaja que un desastre.
Pujant de l'Om a Coll de Condreu

Despres d'arreglar el "pinxasu" acabem de pujar a Coll de Condeu i seguir cap al Madans,Roques encantades i em anat a sortir al Coll per agafar la pista asfaltada per anar cap a la Devesa i arribar a Rupit baixant per la pedrera i anar de dret a la piscina a fer una refrescada  amb la familia.

En total 28 km que amb aquests dies que fa mes caloreta ja esta be.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada