dilluns, 29 de desembre del 2014

Camins,neu,esmorzar,Cabrera...

Cap de setmana aprofitat,el dissabte sortida pels voltants de Rupit amb l'intenció de buscar algun camí nou i després de fer una volta de 20 km el resultat va ser prou positiu,amb un parell de descobertes força interessants.
Vista del Pla d'Aiats
El diumenge ja feia dies que el tenia apuntat a l'agenda ja que amb en Joan Ramon l'ultim diumenge de l'any toca anar a esmorzar a Cabrera,
Trepitjant neu a la zona del St.Crist
Vam sortir de Rupit direcció Pruit pujant per la Carretera i seguint fins el Collell on vam agafar el Gr per pujar cap a la zona del Bosc on anem a trobar l'ultim tram del camí ral,lloc on va començar a nevar amb ganes,continuem la ruta cap el St.Crist i els Sangles, on ja veiem que la neu durara poc,seguim cap a la Casanova dels Racons on just passar la casa comença la pujada a Cabrera primer fins el Collet del Bram i després les marrades fins a dalt el Santuari,que vam fer gairabé tot a peu ja que amb la mica de neu feia patinar força.
Últim tram de les marrades

Apunt per esmorzar
Un cop a dalt ens trobem en Marc que va pujar corrents i tots tres anem a fer un bon esmorzar,mongetes amb costelles a la brasa,que es van posar de conya.
Foto típica a Cabrera
Un cop acabat l'esmorzar i fer les fotos de rigor tirem avall per les marrades on agafem la pista fins a St.Julià de Cabrera,el problema era que quan venia un repetxo les cames no tiràven, em sembla que vam menjar massa mongetes,passat St.Julià  varem agafar el corriol de la Tuta fins a Caselles per seguir cap a la casa d'Aiats pujar a Comajoan i el Colomer  on ja varem anar abuscar la carretera  baixar cap a Rupit.En total va sortir una ruta de 30 km amb un bon esmorzar a mig fer i que esperem que això d'anar a Cabrera l'ultim diumenge de l'any ho podem repetir molt de temps.