diumenge, 26 d’octubre del 2014

VII Nyerrabike

Em falta temps per poder escriure i vaig amb una setmana de retard,però faré quatre línies sobre la pedalada de les Planes d'Hostoles,la VII Nyerrabike,de la setmana passada.
En principi la intenció era fer la ruta llarga,però després de no passar gaire bona nit i coneixent com es el terreny de la vall d'Hostoles,dic a en Joan que m'apunti a la curta.
Primer surten els de la llarga i després els de la curta,som pocs que fem la curta uns 30,quan sortim 5 o 6 surten força ràpid però com que de sortida es pujada i al meu ritme mica en mica els vaig atrapant fins arribar al segon amb el que  fem un tros junts però de seguida em quedo sol,del primer ni rastre.
Fent el primer tram de pujada
Segueixo a un ritme alegre fins que deixo el carril bici i començo a pujar,es molt dreta la primera pujada i tros mes amunt ja conec el camí i es un tram de corriol xulo però que sempre em costa de passar i es fa una mica llarg,vaig fent sense gaires referències,quan començo a fer corriols de baixada tot i les moltes pedres baixo força ràpid ja que les pujades veig que vaig afluixant l'ultim tram era molt puja i baixa però per disfrutar i fins que no arribo a l'asfalt i el tros final de carril bici i veig que no ve ningú per darrera no em relaxo una mica al final gairabé 20 km amb 1h23 lluny del primer però  fent segon,tot i que no m'ho pensava molt content d'aconseguir  meu primer trofeu amb la mountain bike.
També destacar el gran paper d'en Joan,que esta en plena forma,fent sisè de la llarga.

Moment de l'arribada

Enllaç amb el wikiloc Ruta curta Nyerrabike 2014

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada