dilluns, 6 de maig del 2013

Ruta per tots els gustos pista,corriols,trialeres...

Ahir en Joan ens va preparar un mati de btt amb una ruta super xula i variada amb pista,corriols,trialeres...
Vam sortir juntament amb l'Albert començant pujant per carretera fins el càmping on agafem el corriol de la Creu dels Boscans,molt guapo de fer,sortim a la pista que va cap a la Fontana anem cap a Caselliques passem pel Llora i sortim al Bellonc.
Passant per Caselliques
Creuem la carretera i pugem a Pruit pel Gr on seguim per la carena fins a Renyins i enganxar amb pixanuvies de pujada,aquí la bici va començar a fallar ja que saltaven els pinyons,un cop a dalt el Pla de Bertajol agafem el corriol que va cap el Sangles i anem a la Casanova dels Racons,tros força enfangat,i pugem al Collet del Bram"pàrquing de Cabrera",continuem ara baixant per les vores de la Massallera, camí net i molt trialer es pot baixar gairebé tot sobre la bici,sortim a la Tuta i fem el corriol que surt a Caselles.
Gaudint de les vistes a les Vores de la Massallera
Anem a buscar el Camí Ral que puja al Colomer i seguim cap a Cantoni per carretera girem cap a la Font del rajolí per enfilar cap a la Torre de Collsesviles i rematar-ho pujant a les antenes,aquí ja anava una mica apurat ells dos van com un tiro,tirem cap a la Roca llarga i baixem per un camí que hi ha entre la Roca llarga i el Pla Boixer que surt a la pista de Tavertet just la creuem i ja enganxem el corriol de Puig Roma,genial passar pel mig de la fageda,sortim a la Palomera on decidim pujar els Bassis,on noto alguna mica de rampa,baixem cap a Rupit pel corriol que surt als Solans i ells dos ho rematen pujant la davallada jo ja vaig anar de dret a rentar la bici al final ens van sortir 38 km i una ruta molt recomanable per fer.