dijous, 5 d’abril del 2012

Malestar a tot el cos

Fa una temporada que no estic gens fi quan no es una cosa es l'altre,vaja un desastre,avui em sortit amb l'Albert cap a Cantonigròs per la carretera intentant no quedar gaire enfangats,cosa difícil avui, passem Cantoni i agafem un camí que esta força be, ja que l'han arreglat fa poc,i que ens a portat fins al Pont de Baumadestral,fins aquí tot be però ha estat començar a pujar cap a la Serra que primer mal de cames quan intentava apretar una mica i un cop a dalt m'ha començat un dolor darrera l'ull que m'anava molestant força, em afluixat una mica i em seguit cap al Sunyer per fer el corriol que surt a la pista de Tavertet i on em pujat cap a Cantoni un altre cop i on jo ja he dit prou ja que m'ha començat un rebombori de panxa que tela i he decidit tornar  cap a Rupit per la carretera i l'Albert a acabat de fer la ruta anant a pujar les antenes.
Al final m'han sortit 30km però amb unes sensacions de que estic fet un nyap.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada