dissabte, 24 de març del 2012

Fos!!!

Un altre dia sortint sol hi he anat una mica improvisant,sortint cap el camp de futbol passar el càmping i agafar el corriol que va a la Font de la Guitarra,i que es millor fer-lo de baixada, després he intentat trobar un camí però missió impossible estaven tallant al bosc i no he sapigut trobar el camí i he enfilat cap a Corriol i la Casassa.
Font de la Guitarra
Vaig cap al plans de sobre la casassa i el primer que trobo un cabirol, que quan m'ha vist a marxat com un coet,segueixo cap a Castellet i la Font d'Abello passo el pont del Garvet i decideixo anar a pujar al Castell de l'Envestida que pujant per aquest canto no l'habia fet mai,el principi es durillo però després va planejant i els últims 20 metres s'han de fer a peu,un cop a dalt deixo la bici i pujo al Castell feia temps que no hi pujava  i les vistes son increïbles.
Vistes des de el Castell cap a l'Agullola
Vistes cap a Castellet i el Far
Després d'unes fotos baixo pel camí que surt a Pujolràs tampoc l'habia fet mai hi han unes curves molt tancades i unes quantes pedres però amb una mica de tècnica,cosa que jo no tinc es pot fer tot.
Un cop a baix m'he trobat amb en Jordi i en Fruitós dos nois que no coneixia i que feien la ruta de la pedalada i m'hi he ajuntat em baixat cap a la salt de Sallent,Sant Joan de  Fàbregues baixar cap al Pendís i pujar per la baga però ells dos portaven un altre ritme i a mitja pujada he dit que fessin la seva,i he acabat de pujar a la Palomera i arribar a Rupit xino xano, i es que últimament no se que em passa però estava FOS!!! i no tiro, al final 25km i els ultims fets a pas de tortuga.
Si algú te un remei li estaré molt agraït.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada