diumenge, 19 de febrer del 2012

Rupit-l'Avenc-Bassis-Salt de Sallent-Rupit

Avui sortida amb en Joan tot i que la temperatura era millor que dies enrere el dia no era gaire esplèndid,em sortit per carretera fins la Fabrega on em pujat per anar a trobar la pista que puja a Rajols i després acabar de pujar al Collet de Rajols on he arribat força tocadillo ja que tenia un tap a la panxa que em feia estar incomode sort que mica en mica a anat passant.
Després em anat cap a les antenes per anar baixat direcció a les Rambles i anara sortir al les roques del fals dolmen on hi ha unes vistes espectaculars de les Guilleries i l'Avenc.
l'Avenc des de el fals dolmen,no era el  millor dia per les fotos
Anem seguint el camí però en algun costa de trobar i anem seguint pel costat del Torrent de l'Avellanosa on passem pel costat d'unes grans roques que son molt espectaculars i poc conegudes i baixem fins a sortir a la pista de Tavertet,on tornem a anar cap a l'Avenc i direcció Rajols però sense arribar-hi i on em baixat per la carena de la muntanya camí poc transitat i amb moltes branques i que em anat a sortir a sobre Carreguell on em continuat cap al mirador dels Bassis i baixem per la pedrera d'en Silet i per la pista fins al Salt de Sallent.
Salt de Sallent ja amb poc gel
Al salt em trobat en Carles de la vall d'en Bas i amic d'en Joan que ens fet companyia a fer tota la Pujada del Garvet i fins a trobar la pista de Corriol on ens em separat i nosaltres em baixat cap a Rupit per la Creu dels Boscans i la Pedrera lloc d'arribada de les ultimes sortides però es que el camí es molt xulo i val la pena fer, al final han sortit 32 km i descobrint nous racons que sempre et sorprenen.

Enllaç amb el Wikiloc:
http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2504695

Elevation Profile
Perfil de la sortida 32km

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada