dimecres, 12 d’octubre del 2011

Sot de Balà

Avui despres de molts dies sense sortir junts em sortit amb en Joan i l'Albert a fer una ruta que en Joan ja feia temps que volia anar a fer.
El Pla Boixer
Vistes amb el Far al fons











Em sortit de Rupit pujant cap el Perer i enfilar cap a dalt a Rajols i fer tota la cinglera de Tavertet travessar el poble i sortir al mirador,desde el Perer fins el mirador tot el cami esta Pavimentat.

Baixant cap al Sot de Balà
Agafem la pista que porta al Castell i ens desviem al cap de poc per agafar el cami que baixa cap al Sot de Balà aqui es el tros que era nou per nosaltres el primer tros esta molt trencat amb moltes pedres pero es pot baixar despres el cami esta mes be pero hi ha un punt que s'acaba i es converteix en un corriol una mica mes complicat,aqui en aquest punt hi ha molt bona vista del Sot de Balà i del Morro de l'Abella,lloc que s'hi hi vas a dalt fa la seva impresio.





Sot de Balà

El corriol es estret hi havien algunes romagueres una mica emprenyadores i en algun punt s'ha de baixar de la bici pero en general es fa gairbe tot sobre la bici fins arribar a baix gairabe a tocar el Panta de Sau on s'agafa una pista que porta fins al campanar de Sau.







El Panta de Sau i el seu Campanar
Morro de l'Abella











Per acabar em pujat per la Riba i la pista pavimentada que porta cap a Rupit abans d'arribar a dalt en Joan a agafat el corriol que porta a St.Joan de fabregues i l'Albert i jo em pujat per la carretera i un cop a dalt ens em tornat a trobar per acabar d'arribar junts a Rupit,que gairabe no es podia pasar de la gentada que hi habia, al final ens han sortit 34 km.



Pujant cap a Rupit
El trio de la Sortida




 Es una ruta que si el temps acompanya com avui hi han unes vistes molt xules.

Enllaç amb el Wikiloc:


Elevation Profile
Perfil de la sortida al Sot de Balà 34km



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada