dilluns, 21 de març del 2011

La sortida Rupit-Susqueda-Rupit

Susqueda amb el Far al fons

Diumenge vaig sortir amb en Joan i l'Albert,en Joan ja tenia la ruta apunt vam arrencar en direccio cap a la carretera que porta a Sau despres de pasar Sant Joan de fabregas ens desviem per la carretera que porta cap a la casa del puig ,aqui ja vam començar a veure que el terreny estava força trencat degut a les ultimes pluges,vam continuar el descens per el Serrat del Llamp es un descens rapid i on es disfruta bastant, fins arribar on trobem el cami que resegueix el panta de Susqueda i que porta fins a la casa de Puigderejols.

El cami que va vorejant el panta,per cert el panta fa goig de veure,es de bon fer la llastima es que amb les ultimes pluges hi han un parell de llocs on els petits rierols que baixen s'han emportat un tros del cami.El cami es bastant planer i com mes t'acostes a Puigderajols la cosa es va enfilant de mica en mica.
Susqueda amb la presa al fons

Puigderajols amb l'Agullola al fons

Es a partir de la casa de Puigderajols on el cami es comença a enfilar son 3 kilometres de pujada,els dos primers pujen pero es van fent hi han forces pedres i aixo fa que no puguis acabar d'agafar un bon ritme.A mitja pujada una altre sorpresa la carretera desapareix de cop una esllavisada s'ha emportat un bon tros de carretera hi ha un forat que deu n'hi do.Aqui va tocar agafar la bici a coll i mirar de pasar com  puguesim.A partir d'aqui nomes falta un kilometre per arrivar a dalt pero es un kilometre que s'enfila de cop aqui jo vaig bufar de valent.

En Joan pasant l'esllavisada

Despres vam agafar direccio al pendis i pujar a la Palomera on ja tot es pla i baixada fins a Rupit fins aqui van ser 28 km i l'Albert i jo ja ens vam quedar a Rupit en Joan va allargar una mica mes la jornada i va pujar a Pruit on va agafar el cami que porta a Renyins i cap al coll i va baixar per Corriol i la Creu dels Boscans va fer uns 40km.